Poslední mise

17.11.2014 11:43

Ještě dříve než jsem se rozhodl že budu psát čistě knihy o historii tak jsem si sedl a napsal jsem romám ze světa Star Treku a to jen protože se nelíbil konec jednoho fimu. Můj oblíbený hrdina v něm umírá a jsem se rozhodl ho oživit. Kniha se pak zůčastnila literální soutěže ale neuspěla protože nebyla opravena. Ještě jsem pak dvakrát skoušel napsat povidky, ale i ty neuspěly. To my nevadilo, skončil jsem protože zrušily soutěž a mě již nic nemotivovalo psát. Knihu jsem dal do šuplíku. v r. 2014 jsem ji opět vyndal a postupně dával několika známím na posouzení, kteří většinou mé dílo hodnotili kladně. Takže jsem tuto knihu zařadil do připravovaných knih s cílém ji jednou vydat. Pokud vše půjde jak má tak snad v r. 2015, kdy bych mohl postupně poslat do tisku pět knih. Jsem zvědaví jestli se my to podaří. 

Poslední mise - Kapitán James T. Kirk umíra na cizí planetě a je zde i pohřben. Jeho nejlepší přítel Dr. McCoy má tak za cíl jeho tělo vyzvednout a to z pomocí dalších přeživších z jejich staré posádky . Přes veškeré úskalí se mu podaří přesvědčit velení flotily aby reaktivovali loď Enterprise 1701-A z muzea flotily. Nic však nejde jak má a z klidné pietní výpravy sesrává souboj o přežití lodi i posádky.